ATOMIUM ACTIVE GASOLINE PLUS 90 ml Aditivum do motorového oleje
Tribotechnická látka Atomium Active Gasoline + je určena pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.
Tribotechnická látka Atomium Active Gasoline + je určena pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.
Úplné ošetření motoru se provádí podle následujícího schématu:
Fáze ošetření | Objem náplně v olejové vaně | |
2 až 5 l | 5 až 10 l | |
1. fáze | Do pracovního oleje přidá: | |
1 lahvička | 2 lahvičky | |
Ujeté kilometry min. 1000 km* | ||
Výměna oleje a olejového filtru | ||
2. fáze | Do nového oleje se přidá | |
1 lahvička | 2 lahvičky | |
Ujeté kilometry do standardní výměny oleje | ||
Výměna oleje a olejového filtru | ||
3. fáze | Do nového oleje se přidá | |
1 lahvička | 2 lahvičky | |
Ujeté kilometry do standardní výměny oleje | ||
Výměna oleje a olejového filtru | ||
Schéma ošetření po fázích | 1 + 1+1 | 2 + 2+2 |
* Jestliže ujeté kilometry do běžné výměny oleje činí více jak 1000 km, je třeba provést kontrolu oleje každých 500-100 km. Jestliže olej bude skoro černý je třeba provést jeho předčasnou výměnu a přejí ke druhé etapě..
1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do motorového oleje plnicím hrdlem oleje (výpočet dávky viz graf) 500–1000 km před výměnou oleje, s vozidlem pak jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 500 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.
Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.
2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.
3. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.
Důležité:
- Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Gasoline + důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
- Aditivum Atomium Active Gasoline + nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
- Po použití aditiva Atomium Active Gasoline + nechte motor běžet 5 minut na volnoběh a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
- V případě kilometráže přes 80 000 km použijte v 1. fázi zhruba 200 km před výměnou oleje dlouhodobě působící přípravek Atomium Motor Flush.
- Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
- Aditivum Atomium Active Gasoline + je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
- V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme po ošetření přípravkem Atomium Active Gasoline + a ujetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.
- Po ujetí 100 000 km doporučujeme ošetření zopakovat.
- U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření už po ujetí 50 000 až 55 000 km.
- V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tj. převodovky, hydraulického posilovače řízení apod.
ÚČINKY POUŽITÍ
- V 1. fázi čistí třecí plochy od laků a usazenin, včetně dekarbonizace dráhy pístních kroužků;
- Zvyšuje a stabilizuje kompresi ve válcích spalovacího motoru (zformováním nové vrstvičky a utěsněním vůlí u třecích součástí);
- Obnovuje správný tlak oleje v mazací soustavě motoru;
- Snižuje spotřebu oleje;
- Prodlužuje životnost motoru 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
- Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);
- Snižuje spotřebu oleje v motoru až 3krát (zvýšením plynotěsnosti drážek pro pístní kroužky);
- Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;
- Značně usnadňuje startování při nízkých teplotách;
- Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
- Snižuje spotřebu paliva u spalovacího motoru o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);
- Snižuje hluk a vibrace o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
- Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);
- Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo naprosté ztrátě (tlaku) oleje;
- . Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihátek ventilů.
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:
- V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
- V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
- V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.